Google+ To Φανάρι : ΤΙ ΕΙΠΕ βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στον Μαν. Γλέζο! «Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο...»

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΤΙ ΕΙΠΕ βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στον Μαν. Γλέζο! «Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο...»

«Έχει ανάγκη από ψυχιατρείο ο ΣΥΡΙΖΑ;» είναι ο τίτλος κειμένου του Μανώλη Γλέζου που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Κίνησης Ενεργοί Πολίτες....

«Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποχρέωση να ξεκαθαρίσει τους σκοπούς του», σημειώνει, μεταξύ άλλων ο κ. Γλέζος και αναρωτιέται «εάν ισχύει αυτό που φωναχτά σε διάδρομο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μου εξομολογήθηκε ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο ερώτημά μου γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί αυτή τη πολιτική: ” Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο”».
 
Διαβάστε το κείμενο του Μανώλη Γλέζου:
 
“Συναντήθηκα πρόσφατα με ένα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ, μας συνδέει μακροχρόνια φιλία, η οποία παρά τις διαφορές απόψεων δεν πρόκειται ούτε να διαταραχθεί, ούτε να διαλυθεί.
Είχαμε, λοιπόν, μια έντονη αντιπαράθεση απόψεων, η οποία με κατέπληξε.

Ο βασικός άξονας των απόψεών του φίλου μου ήταν ότι "ο συσχετισμός των δυνάμεων" δεν επιτρέπει στον ΣΥΡΙΖΑ να πραγματοποιήσει τους στόχους του.

Το ερώτημα που προκύπτει, αμέσως, είναι τότε γιατί δεν το δηλοποιεί ο ΣΥΡΙΖΑ στον Ελληνικό Λαό, παρά τον κοροϊδεύει;

Τι σχέση όμως έχει ο "συσχετισμός των δυνάμεων" με την διατήρηση του Καλλικράτη και του Καποδίστρια που καταργούν το άρθρο 102&2 του Συντάγματος, το οποίο κατοχυρώνει τα δικαιώματα της Αυτοδιοίκησης;

Ο φίλος μου μάλιστα, έφτασε στο σημείο να πει ό,τι και η αποχώρηση από το ΝΑΤΟ είναι λάθος.
Συνεπώς ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποχρέωση να ξεκαθαρίσει τους σκοπούς του.

Εκτός και εάν ισχύει αυτό που φωναχτά σε διάδρομο του Ελληνικού Κοινοβουλίου, μου εξομολογήθηκε ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στο ερώτημά μου γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί αυτή τη πολιτική: "Χρειαζόμαστε Ψυχιατρείο".

Μ.Γλέζος
24-2-2017”.

 press-gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου